Szanowni Państwo,
od 01 listopada 2021 roku w Zespole zostaje wprowadzony elektroniczny system rejestrowania wydawanych obiadów oraz rozliczania wpłat za wyżywienie.
Każdy uczeń posiada indywidualne konto które umożliwia dokonywanie wpłat, wyprowiantowanie, sprawdzanie obecności ucznia na obiedzie w danym dniu oraz kwoty jaką należy wpłacić za wyżywienie.
Od 1 listopada zgłaszanie nieobecności uczniów na obiedzie będzie możliwe tylko i wyłącznie poprzez system elektroniczny.
NIE PRZYJMUJEMY wyprowiantowania drogą telefoniczną !
OPŁATY za obiady będzie można dokonać bezpośrednio z konta ucznia.
W listopadzie nie będą funkcjonowały jeszcze karty magnetyczne. O terminie i sposobie dystrybucji kart poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości.
Bardzo proszę o zapoznanie się z Zarządzeniem nr 24/2021 z dnia 25.10.2021 roku oraz z „Regulaminem elektronicznej ewidencji korzystania z posiłków w stołówce szkolnej i pobierania opłat w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim”.